2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. tota
13. stela50
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Прочетен: 546 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 08.06.2019 22:00
Заглавието на специализирания сайт warspot.ru по темата: Индийските ВВС „бракуваха“ руски изтребител.
В своя неотдавнашен доклад командването на ИВВС съобщи, че програмата FGFA не отговаря на техните искания и в нейните рамки не се създава самолет, който може да демонстрира възможности, близки до американския изтребител F-35. Ето защо ИВВС „не възнамерява да продължи програмата FGFA“.
В доклада също така се оказва, че програмата FGFA не е способна да обезпечи създаването на изтребител с ниска радарна видимост. Освен това, съвместната индийско-руска разработка е снабдена с „не-модулна концепция за двигател“, което по мнението на индийските военни, прави техническото обслужване на самолета скъпо и сложно.
Програмата FGFA стартира през 2007г. Нейни основни изпълнители са „Сухой“ от руска страна и Hindustan Aeronautics Ltd от индийска. Страните се договориха за създаване на изтребител от пето поколение на базата на руския ПАК ФА, също известен като T-50 и по-късно преименуван на Су-57. След няколко години програмата FGFA беше преименувана на Perspective Multi-Role Fighter (PMF) / Перспективен Многоцелеви Изтребител, но даже ИВВС я назовават по старо му. В рамките на първия етап на програмата за $225 млн е разработен дизайн на индийския изтребител, но по-нататък проектът FGFA не е продължен заради разногласията между страните.
Замислен още в края на 80-те Т-50 е отговор на F-22. Американският изтребител 5-о поколение влиза в употреба през 1997г. Производството му приключи през 2015-а. Първият полет на Т-50 е едва през 2010г. и е все още на ниво прототип, докато аналогът му F-22 вече 20 години служи в армията на САЩ … Това не пречи на Пропагандата да крещи колко невероятен самолет бил Т-50/Су-57, че бил по-добър от F-22, пълнейки главите на хората с басни за руското оръжие.(линк към материал на dnes.bg, част от медиите на ТИМ).
Дипломати от руското посолство в Индия не са открити за коментар, съобщава „Defence news“.
„Defence news“ цитира и мнението на пенсионирания пилот, командир на ескадрила, Вайджиндер Такур, който не е съгласен със заключенията на ИВВС по отношение на двигателите за Су-57. Той казва, че сегашния руски FGFA прототип на Су-57 използва двигатели AL-41F1. Но производствения вариант на FGFA ще бъде снабден с двигатели „Изделие 30“, които са 30% по-леки, с по-добра тяга и ефективност и имат по-малко движещи се части. Резултатът е по-добра икономичност и 30% по-малко средства за поддръжка, смята Такур.
Без да са оперирали с американски изтребители, ИВВС едва ли е в позицията да сравнява цената за поддръжка в дългосрочен план, допълва Такур.
Контра Пропаганда:
През последните години Индия изпитва огромни проблеми с двете от програмите си за изтребители, които има с Русия – освен тази за Су-57, но и МиГ29К.
В началото на август 2017г. стана известно крайното недоволство на Индиските ВМС от палубния МиГ29К, който Делхи се опитва да направи пригоден за своя самолетоносач „Викрамадита“ (също закупен от Русия) от 2004-а насам. Индийците са недоволни, че след всяко кацане на палубата на самолетоносача, МиГ-29К се нужда е от ремонт. Пенсионирания адмирал на индийския флот и бивш началник на обслужването на флота Арун Пракаш заяви: „Истината е, че Индийските ВМС практически финансираха разработването на този самолет (който сега Руската флота внедрява) и ако руснаците имат някакъв срам ще отстранят всички нередности безплатно“.
Адмирал Арун Пракаш
МиГ попаднаха в страхотна криза след разпада на СССР. Компанията основно се издържа от поддръжката на старите самолети, продадени преди разпада на соца. Малцина проявяват интерес към нови самолети на фирмата, а МиГ не може да предложи нови разработки, а само стария МиГ-29 с подобрения на недостатъците му. Дори Русия залага почти изцяло на Су. Пословична стана сделката с Алжир от 2006-а за 28 МиГ29-СМТ и 6 МиГ-УБ за $7,6 млрд. Африканската държава се надяваше да получи подобрената версия СМТ с която МиГ се опитваха да решат един от основните недостатъци на МиГ-29 – късият му радиус на действие. Но Алжир отказа да плати, тъй като се оказа, че доставените машини са с фалшифицирани сертификати и са ползвани части създадени през 80-те години на 20-и век. Вместо това Африканската държава настоя и получи Су-30МКА на същата цена.
Това поразително прилича на сделката на военния министър Красимир Каракачанов за двигатели за българските МиГ-29. Както otbrana.com съобщи от 10 двигателя само 2 са били приети от българската комисия, по думите на заместник-министърът на отбраната Анатолий Величков.„Нямат оригинални формуляри, не е известна историята им, не се знае какъв е остатъчният им ресурс.“, уточнява изданието.
Изглежда и с новия министър на отбраната, България отново ще забави програмата за замяна на МиГ-29, с което за пореден път ще бъдат силно уронени националните интересите на страната. В лицето на Каракачанов, който е потомствен доносник на ДС (филиал на КГБ), отново имаме висока политическа фигура, която обслужва интересите на Москва, за сметка интересите на България.
http://kontraprop.com/2017/10/22/indijskite-vvs-se-otkazvat-ot-prehvaleniq-ruski-su-47/
© Путин използва разделението на Запада
Евроатлантизъм - западна неоколониална и...
Обманутый Россиянин
„Руснаците - мокшани“? Защо в Украйна та...