Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2008 00:33 - Нея я нема по ваш'та телевизия или...Roisin Murphy
Автор: chillout Категория: Музика   
Прочетен: 1251 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2008 00:24


Попадали ли сте в страната на чудесата? Място, което ви се струва странно,обстановката е необичайна, случват се неща ,които не разбирате наплълно(или пък изобщо!), но въпреки това адски ви харесва. Все едно, че сънувате. Миналия четвъртък попаднах на такова място. Всъщност бях на концерт на Roisin Murphy, но по-скоро се чувствах като Алиса в страната на Чудесата. Казвам ви, луда е тая жена, луда.    В момента, в който се появи Roisin, забравих че съм я чакала три часа и изпаднах в транс , от който успя да ме изкара някакво момиче, което ме настъпи, подскачайки на You know me better . Болежката отмина , а през това време Roisin продължаваше да  се вихри на сцената, незнаеща за отпечатъка на нечия подметка върху новите ми кецове.Нищо, аз пак се върнах в забавния и свят.    Синхронът, който създаде беше абсолютен-глас, визия, игра,звуци, светлини се сляха и изградиха нещо неописуемо. Тази жена пееше с ненадмината естественост. Сякаш това е правила цял живот, без никаква подготовка, без репетиции. Просто излезе и не само изпя песните си , но и ги изигра. Костюмите, които обличаше(подобни на тези в клиповете и)бяха толкова налудничави и странни, че забравих къде се намирам. Определено Roisin живее в по-забавен свят. Макар и малко ненормален ;)



imageimageimageimageimageimage





Тагове:   нема,   телевизия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chillout
Категория: Музика
Прочетен: 75581
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол