Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
04.10.2022 08:23 - Дивно
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1430 Коментари: 6 Гласове:
32

Последна промяна: 04.10.2022 09:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И кръстът, като плюс между очите,
разби живота, падна и се счупи.
Пред погледа се люшкаха вълните.
И всички до една брега захлупиха. 

А аз стоях под бялата маслина,
замислена за тези случки дивни.
Морето ме обича от години
и глезените ми целува с гривни. 

Сега е нощ. Луната е нахална.
И всеки спомен свети в гореста ми.
Звездите се нареждат епохално,
защото разпознават любовта ни.

 






Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, Уондър!
04.10.2022 09:02
След като го прочетох, се убедих, че дивно е еквивалент на божествено!
На латински ДИВА е БОЖЕСТВЕНА!
Това е дошло от праезика ни-дивно, като е запазило тази характеристика Има и нюанс, друг-див, но неразбраните често се таксуват като такива...


Хубав ден!

цитирай
2. wonder - https://leonleonovpom2.blog.bg/history/2016/09/20/diva-divna.1477674
04.10.2022 09:08
leonleonovpom2 написа:
Здравей, Уондър!
След като го прочетох, се убедих, че дивно е еквивалент на божествено!
На латински ДИВА е БОЖЕСТВЕНА!
Това е дошло от праезика ни-дивно, като е запазило тази характеристика Има и нюанс, друг-див, но неразбраните често се таксуват като такива...


Хубав ден!



Благодаря, Лео!
Сега видях, чи имаш и постинг за Дивна/Дива и го качвам в заглавието, за който иска да знае.
цитирай
3. wonder - Колко са актуални и непреходни в ...
04.10.2022 09:15
alexs написа:
Колко са актуални и непреходни в наше време твоите ЗАВЕТИ И ПОСЛАНИЯ.


Само за тези, които ги Чуват. :)))

БОЖЕСТВЕН ЗАВЕТ

Тази моя любов е по-силна с отвъдност
в твое, мъдро, планинско, преляло сторечие.
И когато в сълзите я смилам до плътност
от душата ми облаци пият всевечност.

Тази моя любов е препълнена с вятърност.
И крилатите помисли сеят в мен бурите.
От деня, в който твоето нежно обятие
ме превзе и душата ми с тебе обрули.

Тази моя любов ще разказва за дните ни
в много книги, от огъня брали столетност.
И когато танцувам небесно в мечтите ти,
ще узнаваш, че аз съм Божествен завет.
цитирай
4. wonder - . . . Ти какво всъщност искаш от ме...
04.10.2022 15:19
morskipesni написа:
...


Ти какво всъщност искаш от мен?
Още ли жалиш за неосъществените си педелвайски "блянове"?
Разбирам повредата ти, защото знам какво ти се е случило.
цитирай
5. noir - ~ N ~
04.10.2022 22:05
Красиво седеше бялото пиано
на брега на тюркоазено море
и косите нейни бяха разпиляни
на фона на влюбено небе.

Бризът бе така спокоен,
а нежна извиваше се песента
и нотите й в мен потъваха дълбоко -
цяло лято, чак до есента...
цитирай
6. wonder - ~ N ~ Красиво седеше бялото пиа...
04.10.2022 23:41
noir написа:
~ N ~
Красиво седеше бялото пиано
на брега на тюркоазено море
и косите нейни бяха разпиляни
на фона на влюбено небе.

Бризът бе така спокоен,
а нежна извиваше се песента
и нотите й в мен потъваха дълбоко -
цяло лято, чак до есента...


O, лято от спомен безбожен
и мъж от мечти изтъкан,
животът е лесен и сложен,
когато си нечий Избран.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15160046
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194006
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031